Snívam o veciach, ktoré sa nikdy nestali…

Denník digitálneho nomáda Lukáša Franka

Denník digitálneho nomáda 09.01.2017 # snívam o veciach

Snívam o veciach, ktoré sa nikdy nestali… prečítajte si moju úvahu a výzvu na tento týždeň.

Myšlienka týždňa z denníka digitálneho nomáda

Myšlienka týždňa z denníka digitálneho nomáda

Koncom novembra som písal o myšlienke Robina Sharmu – snívaj vo veľkom, začni konať v malom. Pred týždňom som písal o tom, že vízia úspechu je tým najväčším darom.

Prečo to spomínam a vraciam sa k minulosti? Pretože tieto myšlienky a články spolu navzájom súvisia.

George Bernard Shaw povedal krásnu myšlienku, ktorá mi kontextovo zapadla do môjho denníka a preto som sa rozhodol o nej čo to povedať. V ušiach mi rezonovali slová „snívam o veciach, ktoré sa nikdy nestali a pýtam sa: Prečo nie?“

Väčšina z nás sa pýta: “Prečo práve ja?” Čo som komu urobil, že toto musím znášať, či vykonať?… Prečo je to takto? Prečo to musím urobiť?…

Reči podobného typu majú spoločný pôvod. Ľudia nemajú víziu.

Výzva z denníka digitálneho nomáda

 

Nevedia kam sa chcú pohnúť v tomto, či ďalšom roku, nevedia, čo chcú zažiť a tým pádom je logické, že potom majú pocit, že ich život nijako nenapreduje – človek nemá zmysluplný cieľ.

Práve vtedy sa deje to, že uprednostňujeme potreby, sny a túžby druhých ľudí. V takom prípade nemáme čas na to svoje, čo nám dáva zmysel života. Chýba nám vízia a určitá výzva, ktorú chceme splniť.

Vízia - vision board

Vízia Lukáša Franka na tento rok

Pamätajte, vízia nám dovoľuje snívať vo veľkom a o veciach, ktoré chceme vo svojom živote. Ak máte dostatočne veľký cieľ, či sen, pýtajte sa: Prečo nie? a začnite robiť malé, no postupné kroky k tomuto cieľu.

maoi.sk (Lukáš Franko, digitálny architekt značiek)
Snívam o veciach, ktoré sa nikdy nestali…
Hodnotenie článku
About The Author

Lukáš Franko

Kreatívec s kopou nápadov v hlave, ktorý kreslí myšlienkové mapy. Pomáha ľuďom premeniť ich nápad na projekt a podnikanie. Navrhuje, vizualizuje a realizuje mapu digitálnych stratégií zameraných na sociálne média. Jeho poslaním je inšpirovať druhých, aby robili to, čo ich baví, boli sami sebou a nechali si za to platiť.

Leave A Response

* Denotes Required Field